10 niezbędnych funkcji do zarządzania zdalnym pulpitem

Jak w prosty sposób zarządzać incydentami użytkowników? Pobierz bezpłatny e-book i poznaj 10 niezbędnych funkcji oprogramowania do zdalnej kontroli pulpitu.
Przekazujemy Ci bezpłatny e-book od ManageEngine, który dotyczy najważniejszych funkcjonalności oprogramowania do zdalnego zarządzania pulpitem. Dzięki tej publikacji, dowiesz się jak w prosty sposób wykorzystać funkcje systemu Desktop Central, które pomagają rozwiązywać problemy użytkowników.
W e-booku znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- Czym jest oprogramowanie do zdalnego pulpitu?
- Które funkcjonalności takich systemów są najważniejsze?
- Jak uprościć zarządzanie incydentami?
- Jakie możliwości kontroli zdalnego pulpitu ma Desktop Central?

ERS IT Solutions przeprowadziło badanie, którego wyniki opublikowano w e-booku:
545 godzin
rocznie
Tyle godzin produktywności pracowników traci firma z powodu przestojów IT
30 minut tygodniowo
Traci każdy użytkownik końcowy na rozwiązanie problemów
związanych z IT
średnio 200
minut
Tyle czasu poświęca się średnio na rozwiązanie problemów z przestojami
W każdej firmie użytkownicy końcowi zgłaszają incydenty do działów IT. Nierzadko spędzają one sen z powiek osobom, które je realizują. Jednak nie wszystkie firmy radzą sobie z nimi w odpowiedni sposób. Konieczne jest szybkie odnalezienie źródła problemu i naprawienie go, aby zminimalizować czas przestojów. Rozwiązanie jest proste – oprogramowanie, które umożliwi wykonywanie pewnych czynności zdalnie na docelowym urządzeniach. W ten sposób firmy mogą zaoszczędzić czas, który pracownicy działów IT musieliby poświęcić na inne metody kontaktu z użytkownikiem.








