10 niezbędnych funkcji do zarządzania zdalnym pulpitem

Jak w prosty sposób zarządzać incydentami użytkowników? Pobierz bezpłatny e-book i poznaj 10 niezbędnych funkcji oprogramowania do zdalnej kontroli pulpitu.

Przekazujemy Ci bezpłatny e-book od ManageEngine, który dotyczy najważniejszych funkcjonalności oprogramowania do zdalnego zarządzania pulpitem. Dzięki tej publikacji, dowiesz się jak w prosty sposób wykorzystać funkcje systemu Desktop Central, które pomagają rozwiązywać problemy użytkowników.

W e-booku znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • Czym jest oprogramowanie do zdalnego pulpitu?
  • Które funkcjonalności takich systemów są najważniejsze?
  • Jak uprościć zarządzanie incydentami?
  • Jakie możliwości kontroli zdalnego pulpitu ma Desktop Central?
zdalny pulpit_Desktop Central

ERS IT Solutions przeprowadziło badanie, którego wyniki opublikowano w e-booku:

545 godzin
rocznie

Tyle godzin produktywności pracowników traci firma z powodu przestojów IT

30 minut tygodniowo

Traci każdy użytkownik końcowy na rozwiązanie problemów 

związanych z IT

średnio 200
minut

Tyle czasu poświęca się średnio na rozwiązanie problemów z przestojami

W każdej firmie użytkownicy końcowi zgłaszają incydenty do działów IT. Nierzadko spędzają one sen z powiek osobom, które je realizują. Jednak nie wszystkie firmy radzą sobie z nimi w odpowiedni sposób. Konieczne jest szybkie odnalezienie źródła problemu i naprawienie go, aby zminimalizować czas przestojów. Rozwiązanie jest proste – oprogramowanie, które umożliwi wykonywanie pewnych czynności zdalnie na docelowym urządzeniach. W ten sposób firmy mogą zaoszczędzić czas, który pracownicy działów IT musieliby poświęcić na inne metody kontaktu z użytkownikiem.

Pobierz bezpłatny e-book i zostań z nami w kontakcie!

  • Produkty
  • Usługi
  • Partnerzy
  • O nas
  • Baza wiedzy
  • Kariera
  • Wydarzenia