5 nowości w systemie ServiceDesk Plus


W ostatnim czasie pojawiła wersja ServiceDesk Plus 14500, która wnosi wiele nowości do znanego wszystkim systemu. Poniżej prezentujemy kluczowe, nowo dodane funkcjonalności, które dodatkowo usprawnią pracę w systemie.
W najnowszej wersji systemu administrator ma możliwość zarządzania widocznością zasobów dla techników. Funkcję tę można ustawić w panelu administratora: Administracja -> Role -> opcja „Zezwalaj technikowi na przeglądanie zarządzania zasobami”. Uruchomienie tej opcji umożliwi technikom przeglądanie i zarządzanie zasobami z zakładki Strona główna.
Od teraz możliwe jest zdefiniowanie dodatkowych pól, które będą dostępne w szablonie zadania. Aby je dodać, należy podążać następującą ścieżką: Administracja -> Dostosowanie -> Dodatkowe pole -> zakładka Zadanie. Do wyboru są różne typy pól, takie jak: pojedyncza linia, wiele linii, listę wyboru, pola numeryczne, dziesiętne oraz datę/godzinę.
Funkcja „Search Across” w ramach wyszukiwania globalnego umożliwia użytkownikom na przeszukiwanie informacji w różnych modułach i zbieranie wyników w jednym oknie.
Obecnie technicy mają dostęp do przeszukiwania następujących zasobów:
W najnowszej wersji systemu moduł raportów został znacznie ulepszony. Teraz oferujemy m.in.:
W panelu administratora znajduje się opcja dostępu do harmonogramów niestandardowych. Ścieżka to: Administracja -> Automatyzacja -> Harmonogramy niestandardowe
Administratorzy mają możliwość uruchamiania harmonogramów w różnych cyklach: dzienne, tygodniowe, miesięczne i roczne. Podczas konfiguracji wystarczy wybrać odpowiedni zakres powtarzania i skorzystać z opcji zaawansowanych.
Co więcej, niestandardowe harmonogramy mogą być ustawione do niekończącego się cyklu, zakończenia po pewnej liczbie powtórzeń lub zakończenia w wyznaczonym dniu.
To tylko wybrane funkcjonalności, które zadebiutowały w najnowszej wersji narzędzia ServiceDesk Plus. Pełen zakres nowości i dokładne informacje znajdziecie tutaj:
https://www.manageengine.com/products/service-desk/on-premises/readme.html
Kompleksowy system do zarządzania usługami IT, który usprawnia procesy i zwiększa efektywność zespołu.
Zaawansowane narzędzia do monitorowania bezpieczeństwa i audytu, które chronią Twoją infrastrukturę.
Proaktywne monitorowanie całej infrastruktury IT z jednego miejsca dla maksymalnej wydajności.
Centralne zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami w środowisku Windows z pełną kontrolą.
Unified Endpoint Management – kompleksowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami w organizacji.
Unified Endpoint Management – kompleksowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami w organizacji.
Profesjonalne wdrożenia IT – od planu do gotowego rozwiązania dopasowanego do Twoich celów. Przeprowadzamy kompleksowe implementacje systemów, dbając o każdy detal – od analizy potrzeb, przez konfigurację, po finalne uruchomienie i wsparcie.
Dostępne wdrożenia:
Ekspercka ocena środowiska IT – zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje. Analizujemy Twoje systemy, procesy i konfiguracje, by wskazać obszary do optymalizacji, wzmocnić bezpieczeństwo i dopasować technologię do celów biznesowych.
Dostępne audyty:
Podnieś kompetencje swojego zespołu – inwestuj w praktyczną wiedzę, która zwiększa efektywność. Prowadzimy warsztaty i kursy dopasowane do Twojego środowiska, dzięki którym pracownicy nauczą się w pełni wykorzystywać potencjał posiadanych narzędzi i technologii.
Dostępne szkolenia:
Profesjonalna pomoc, gdy jej potrzebujesz – zapewnij sobie spokój i ciągłość działania systemów. Nasz zespół ekspertów gwarantuje szybką reakcję i skuteczne rozwiązywanie problemów, minimalizując przestoje i wspierając Twój zespół w codziennych wyzwaniach.
Dostępne wsparcie: