AI w ServiceDesk Plus


Rok 2023 z pewnością zasłużył na miano roku sztucznej inteligencji (AI). Zapewne każdy z Nas słyszał nazwę ChatGPT czy też Google Bard (obecnie Gemini). Sztuczna inteligencja została również ogłoszona Słowem Roku 2023 przez Instytut Języka Polskiego Uniwersytetu Warszawskiego. Ogromny wzrost zainteresowania tą dziedziną był widoczny we wszystkich sferach życia. Przedstawiamy kluczowe trendy i wydarzenia, które kształtowały krajobraz inwestycji w AI.
Ogromny wzrost zainteresowania tą dziedziną, znaczące inwestycje i postępy technologiczne pokazują, że AI ma ogromny potencjał do zmiany świata na lepsze. Zatem, jeżeli sztuczna inteligencja jest pomocna w tak wielu dziedzinach to czy mogłaby nam też pomóc w desku? Na pewno znacie już odpowiedź i brzmi ona: tak, jak najbardziej!
Modele takie jak ChatGPT czy też Google Gemini mogą zrewolucjonizować pracę Service Desk na wiele sposobów.
Teraz, gdy znamy sposoby, jak sztuczna inteligencja może nam pomóc, zastanówmy się nad możliwościami, jakie oferuje połączenie ZIA i ChatGPT z ServiceDesk Plus Cloud.
Zia czyli Zoho artificial intelligence oferuje kompleksową pomoc w operacjach Twojego Service Desku. Zapewnia interfejsy konwersacyjne, sugeruje działania kontekstowe, kategoryzuje zgłoszenia, ocenia odpowiedzi użytkowników i wiele więcej. Zia stale uczy się na podstawie danych aplikacji, skanując każde przychodzące żądanie i wykorzystując zdobytą wiedzę do zrozumienia potrzeb użytkownika i udzielenia odpowiedzi
Zia może być wykorzystana do przewidywania:
Dodatkowo, Zia może podejmować decyzję w zgłoszeniach oczekujących na akceptację, analizując odpowiedzi osoby akceptującej w wiadomości email.
Ponadto, Zia oferuje chatbota, który działa jako wirtualny agent wsparcia konwersacyjnego dla ServiceDesk Plus Cloud. Korzystając z Zia, możesz zoptymalizować zarządzanie działem pomocy technicznej, a także wypełnić lukę pomiędzy użytkownikami końcowymi a działem pomocy technicznej IT. Zia wspomaga użytkowników w zadaniach pomocy technicznej, wykonując wstępnie skonfigurowane działania, takie jak odpowiadanie na często zadawane pytania, aktualizowanie rekordów i inne. Użytkownicy mogą wchodzić w interakcję z Zią poprzez czaty internetowe i głosowe.
Najczęściej wykonywane zadania w organizacjach są dostępne jako wbudowane akcje w interfejsach WWW i czatach głosowych. Poniżej przykład rozmowy z Zia:
Jeśli już znamy możliwości Zii to przejdźmy teraz do bardziej znanego narzędzia – ChatGPT. W tym przypadku nie będę opisywał, czym jest ChatGPT, ponieważ większość z nas o nim już słyszała – to chatbot opracowany przez OpenAI, wykorzystujący model GPT.
Poniżej przedstawiamy, jakie możliwości daje nam ChatGPT zintegrowany z ServiceDesk Plus Cloud.
Kiedy technik odpowiada zgłaszającemu, może skorzystać z ChatGPT, aby wygenerować odpowiedzi kontekstowe lub poprawić gramatykę i czytelność odpowiedzi.
Jeżeli mamy włączoną integrację ServiceDesk Plus Cloud z Microsoft Teams, użytkownicy mogą korzystać z ChatGPT do podsumowania szczegółów zgłoszeń w chatbocie.
Bot może również udzielać odpowiedzi na pytania użytkowników.
Obecnie ServiceDesk Plus Cloud wykorzystuje w znaczącym stopniu sztuczną inteligencję do wspomagania pracy naszych techników i automatyzacji pewnych zadań, co pozwala na oddelegowanie ich do bardziej złożonych zadań. To z kolei przyczynia się do zwiększenia wydajności, poprawy satysfakcji oraz obniżenia kosztów.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu.
Kompleksowy system do zarządzania usługami IT, który usprawnia procesy i zwiększa efektywność zespołu.
Zaawansowane narzędzia do monitorowania bezpieczeństwa i audytu, które chronią Twoją infrastrukturę.
Proaktywne monitorowanie całej infrastruktury IT z jednego miejsca dla maksymalnej wydajności.
Centralne zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami w środowisku Windows z pełną kontrolą.
Unified Endpoint Management – kompleksowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami w organizacji.
Unified Endpoint Management – kompleksowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami w organizacji.
Profesjonalne wdrożenia IT – od planu do gotowego rozwiązania dopasowanego do Twoich celów. Przeprowadzamy kompleksowe implementacje systemów, dbając o każdy detal – od analizy potrzeb, przez konfigurację, po finalne uruchomienie i wsparcie.
Dostępne wdrożenia:
Ekspercka ocena środowiska IT – zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje. Analizujemy Twoje systemy, procesy i konfiguracje, by wskazać obszary do optymalizacji, wzmocnić bezpieczeństwo i dopasować technologię do celów biznesowych.
Dostępne audyty:
Podnieś kompetencje swojego zespołu – inwestuj w praktyczną wiedzę, która zwiększa efektywność. Prowadzimy warsztaty i kursy dopasowane do Twojego środowiska, dzięki którym pracownicy nauczą się w pełni wykorzystywać potencjał posiadanych narzędzi i technologii.
Dostępne szkolenia:
Profesjonalna pomoc, gdy jej potrzebujesz – zapewnij sobie spokój i ciągłość działania systemów. Nasz zespół ekspertów gwarantuje szybką reakcję i skuteczne rozwiązywanie problemów, minimalizując przestoje i wspierając Twój zespół w codziennych wyzwaniach.
Dostępne wsparcie: