Kompleksowe zarządzanie usługami IT
Oparty na przeglądarce internetowej kompleksowy system service desk, zgodny z biblioteką ITIL
ServiceDesk Plus występuje zarówno w wersji lokalnej, jak i chmurowej. Wersja MSP aplikacji jest dostępna jedynie lokalnie – instalowana w środowisku klienta. Aplikacja automatyzuje działania związane z obsługą zgłoszeń, wysyłaniem powiadomień oraz weryfikacją zgodności umów SLA. W jednym pakiecie zintegrowane są moduły, takie jak: rejestracja i zarządzanie incydentami – w tym tworzenie katalogu zgłoszeń, rejestracja i zarządzanie wnioskami o usługi (możliwe jest tworzenie katalogu usług dla wybranych użytkowników). Dodatkowo ServiceDesk Plus posiada moduł zarządzania problemami z opcją powiązania wielu incydentów w jeden problem, czy też rozbudowane zarządzanie zmianami oraz projektami. ServiceDesk Plus pozwala na ewidencjonowanie zasobów, powiązanych z modułem zakupów oraz zarządzania umowami.
Zgodność z ITIL
Kompleksowe zarządzanie incydentami i usługami zgodnie z biblioteką ITIL.
Elastyczny dostęp
Obsługa przez przeglądarkę z dowolnego miejsca na świecie.
Automatyzacja procesów
Automatyczne powiadomienia, obsługa zgłoszeń i weryfikacja umów SLA.
Personalizacja interfejsu
Dostosowanie widoków i uprawnień do roli użytkownika w organizacji.
Funkcjonalności
Szczegółowe raportowanie danych na trzy różne sposoby przez system service desk:
- możliwość skorzystania z gotowych raportów skonfigurowanych przez producenta oprogramowania;
- analiza danych za pomocą intuicyjnego interfejsu z listą kolumn do wyboru oraz zaawansowanymi opcjami filtrowania;
- wykorzystanie kwerend stworzonych przez użytkowników, w celu dopasowania wyglądu raportu, a także złożonego filtrowania w 100% dostosowanych do aktualnych potrzeb.
Każdy z raportów może zostać skonfigurowany jako zaplanowany, czyli wysyłany z regularną częstotliwością na wskazane adresy e-mail.
Obsługa ServiceDesk Plus przez przeglądarkę internetową z dostępem z każdego miejsca na świecie
plikacja jest instalowana na serwerze, gdzie po odpowiedniej konfiguracji zostaje udostępniana użytkownikom. Istnieje również możliwość pozyskania wersji w chmurze producenta, co zapewnia automatyczny proces aktualizacji oprogramowania. Całość dopełnia dostęp bezpośrednio z aplikacji mobilnej zarówno dla systemów Android oraz iOS.
System z możliwością dostosowania interfejsu do indywidualnych potrzeb użytkownika w zależności od pełnionej funkcji w organizacji
ServiceDesk Plus umożliwia stworzenie spersonalizowanych widoków w głównym module zgłoszeń, dzięki czemu użytkownik w prosty sposób selekcjonuje dane na podstawie wcześniej skonfigurowanych filtrów. W celu szybkiej wizualizacji oprogramowanie wykorzystuje moduł dashboardów, czyli interaktywnych tablic przedstawiających dane w wybrany przez użytkownika sposób.
Integracja z dodatkowymi narzędziami umożliwiającymi między innymi:
- monitorowanie oraz pełne zarządzanie zasobami (w tym urządzeniami mobilnymi)
- bardzo zaawansowane raportowanie oraz przeprowadzanie niezbędnych kalkulacji w ramach jednego narzędzia integrującego dane z wielu systemów
- zarządzanie hasłami zgodnie z przyjętymi standardami w organizacji
- rozbudowane monitorowanie sieci w czasie rzeczywistym
- zarządzanie Active Directory wraz z raportowaniem niezbędnych danych
Nadawanie rozbudowanych uprawnień użytkownikom, w zależności od zajmowanej pozycji w organizacji bądź od indywidualnych potrzeb
Opisywany system service desk posiada predefiniowane role, które przypisujemy użytkownikom. Możliwa jest również samodzielna konfiguracja, aby móc sprostać najbardziej wymagającym i niestandardowym rolom przyjmowanym w ramach biznesowej współpracy. Posiadanie oddzielnego modułu ze zdefiniowanymi rolami znacząco skraca czas nadawaniu odpowiednich dostępów, w przypadku rotacji pracowników niezależnie od szczebla w organizacji.
Intuicyjne tworzenie rozbudowanych szablonów zgłoszeń z wykorzystaniem reguł pól i formularzy oraz dodatkowych skryptów
Jest to rozbudowany system tworzenia szablonów na zasadzie „drag and drop” z możliwością tworzenia własnych pól, automatycznego wypełniania opisów bądź tematów w zależności od sposobu wypełnienia formularza. Całość podlega pełnej automatyzacji, którą w prosty sposób można skonfigurować w interfejsie aplikacji lub za pomocą skryptów JavaScript.
- Opinie o nas
Co mówią nasi klienci?
Dołącz do setek firm z różnych branż, które osiągnęły znaczące usprawnienia dzięki rozwiązaniom ManageEngine.
ManageEngine trafia w potrzeby administratorów, wszechstronnie uzupełniając funkcjonalności których brakuje w narzędziach Windows Server.
Maciej Harasimczuk
Technical Department Manager, INTRATEL
Uruchomienie produktu OpManager pozwoliło na znacznie szybsze wykrywanie, diagnozowanie i usuwanie awarii oraz niedostępność usług.
Robert Dźwigulski
Director IT Infrastructure, PKO Ubezpieczenia
ManageEngine trafia w potrzeby administratorów, wszechstronnie uzupełniając funkcjonalności których brakuje w narzędziach Windows Server.
Maciej Harasimczuk
Technical Department Manager, INTRATEL
Uruchomienie produktu OpManager pozwoliło na znacznie szybsze wykrywanie, diagnozowanie i usuwanie awarii oraz niedostępność usług.
Robert Dźwigulski
Director IT Infrastructure, PKO Ubezpieczenia
Powiązane produkty
Endpoint Central
Mobile Device Manager Plus
ADManager Plus
OpManager Plus
Applications Manager
Password Manager Pro

Quick Survey
