wsparcie techniczne
Usługi Utrzymania i Rozwoju
Stałe wsparcie i rozwój – aktualizacje, customizacje, diagnostyka i doradztwo w jednym.
Dla kogo
Dla organizacji, które chcą mieć pewność, że wdrożone systemy są na bieżąco aktualizowane, rozwijane i zabezpieczone. To rozwiązanie dla firm, które korzystają z naszych produktów na co dzień i potrzebują eksperckiego zaplecza – nie tylko w razie awarii, ale również w codziennej pracy i rozwoju systemu.
Co zyskujesz?
Masz pewność, że Twoje systemy nie są pozostawione same sobie. Działają stabilnie, są rozwijane i zabezpieczone. Zespół ma wsparcie ekspertów, którzy znają Twoje środowisko i potrafią działać szybko i precyzyjnie. To mniej ryzyka, mniej stresu i więcej czasu na działania strategiczne zamiast reaktywnych interwencji.
Utrzymanie SLA dostępności na poziomie 99,9%+.
Skrócenie MTTR zgłoszeń serwisowych o 20–40%.
Regularne aktualizacje i optymalizacje – min. 1 cykl na miesiąc.
Odciążenie zespołu IT – mniej prac ad-hoc o 20–30%.
Co realizujemy w ramach usługi?
Wdrażamy kompleksowe systemy ITSM, oparte na metodyce ITIL dopasowane do rzeczywistości klienta
Aktualizujemy systemy zgodnie z najnowszymi wersjami i rekomendacjami producentów.
Realizujemy diagnostykę, analizę logów i rekomendacje naprawcze.
Wykonujemy na zlecenie klienta modyfikacje, skrypty, raporty i zmiany konfiguracyjne.
Odpowiadamy na pytania techniczne, udzielamy wskazówek i konsultacji.
Prowadzimy warsztaty rozwijające kompetencje zespołu i wspieramy przy planowaniu zmian.
Powiązane produkty
Nasze podejście łączy aspekty technologiczne, procesowe i organizacyjne – nie zostawiamy Cię z samymi narzędziami.
No results found.
- Opinie o nas
Co mówią nasi klienci?
Dołącz do setek firm z różnych branż, które osiągnęły znaczące usprawnienia dzięki rozwiązaniom ManageEngine.
ManageEngine trafia w potrzeby administratorów, wszechstronnie uzupełniając funkcjonalności których brakuje w narzędziach Windows Server.
Maciej Harasimczuk
Technical Department Manager, INTRATEL
Uruchomienie produktu OpManager pozwoliło na znacznie szybsze wykrywanie, diagnozowanie i usuwanie awarii oraz niedostępność usług.
Robert Dźwigulski
Director IT Infrastructure, PKO Ubezpieczenia
ManageEngine trafia w potrzeby administratorów, wszechstronnie uzupełniając funkcjonalności których brakuje w narzędziach Windows Server.
Maciej Harasimczuk
Technical Department Manager, INTRATEL
Uruchomienie produktu OpManager pozwoliło na znacznie szybsze wykrywanie, diagnozowanie i usuwanie awarii oraz niedostępność usług.
Robert Dźwigulski
Director IT Infrastructure, PKO Ubezpieczenia
Zaufali nam między innymi:
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
Brand Name
- Skontaktuj się z nami