Wdrożenie systemów do monitoringu IT w Oney Polska – case study

Przedstawiamy case study z wdrożenia dwóch systemów ManageEngine do monitoringu IT w Oney Polska. Dlaczego organizacja zdecydowała się na OpManager i Applications Manager? Jak przebiegło wdrożenie i jak dzisiaj wykorzystywane są oba rozwiązania? Zapraszamy do przeczytania skrótu i pobrania pełnego case study.

Bohater: Oney Polska

Oney Polska jest częścią grupy Oney Bank, która posiada ponad 30 lat doświadczenia. Firma tworzy karty kredytowe, kredyty ratalne i gotówkowe oraz produkty ubezpieczeniowe. 

Logotyp Oney Polska

Potrzeba: monitorowanie wszystkich zasobów w rozrastającej się infrastrukturze

Infrastruktura sieciowa Oney zaczęła się intensywnie rozrastać, co wymusiło znalezienie i wdrożenie systemu, który pozwoliłby na monitorowanie wszystkich zasobów. Dla organizacji kluczowa była możliwość weryfikowania działania urządzeń, aby móc zareagować jeszcze przed faktycznym zgłoszeniem od użytkownika. Szukano również systemu, który pozwoliły na automatyzację działań IT

Rozwiązanie: OpManager i Applications Manager

Ostatecznie firma zdecydowała się na wdrożenie dwóch aplikacji ManageEngine. OpManager to rozwiązanie do monitorowania sprzętowej warstwy infrastruktury IT. wybrano go ze względu na możliwość monitorowania urządzeń sieciowych, które znajdują się w wielu zewnętrznych lokalizacjach firmy. Natomiast Applications Manager, system do zarządzania wydajnością aplikacji, zainteresował organizację przede wszystkim ze względu na możliwość tworzenia widoków biznesowych, aby dokładniej śledzić proces działania danej aplikacji biznesowej.

Dowiedz się więcej o OpManager i Applications Manager z naszego webcastu TechCast!

„Zaskoczyła nas łatwość obsługi i wdrożenia aplikacji. Na pierwszy rzut oka wydają się skomplikowanymi narzędziami, jednak już po chwili działania na nich, stają się bardzo intuicyjne. Aplikacje w dużym stopniu usprawniły pracę działu IT. Mamy teraz wszelkie narzędzia, by móc sprawnie weryfikować to, co nie działa w naszej infrastrukturze”.

Korzyści systemów według Oney:

  • pełny monitoring środowiska IT,
  • integracja z ServiceDesk Plus – automatyzacja codziennych prac administratorskich,
  • możliwość wczesnego wykrywania problemów,
  • zapewnienie utrzymania poziomu świadczonych usług,
  • szybkie i czytelne raportowanie dla biznesu oraz na potrzeby audytu.

.k

Imię  *
Nazwisko *
E-mail kontaktowy *
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez MWT Solutions S.A.
*
Wyrażam zgodę na przesyłanie przez MWT Solutions S.A. informacji marketingowych i handlowych na podany adres e-mail.
*
* Pola wymagane

Chcesz przeczytać całe case study? Zapisz się do newslettera i pobierz case study.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem 

systemu w swojej organizacji? 

Skontaktuj się z nami! 

+48 61 622 23 94
  • Produkty
  • Usługi
  • Partnerzy
  • O nas
  • Baza wiedzy
  • Kariera
  • Wydarzenia