Wzmocnienie zabezpieczeń produktu SupportCenter Plus w wersji 14000


W ostatnim czasie ManageEngine w dużym stopniu zaczęło wzmacniać zabezpieczenia swoich produktów. Większa ochrona pojawiła się również w produkcie SupportCenter Plus w wersji 14000. Poniżej pokrótce zaprezentowano najistotniejsze, nowo dodane zabezpieczenia.
Możesz teraz włączyć/wyłączyć opcje „Nie pamiętam hasła” z interfejsu użytkownika.
Ustawienia tej opcji znajdziesz w sekcji Ustawienia ogólne/Administrator>>Ustawienia zabezpieczeń>>zakładka Ogólne”.
Zmiany w zachowaniu systemu w zakresie haseł:
Dostępna jest teraz opcja włączenia/wyłączenia funkcji „Nie wylogowuj mnie”, która jest dostępna w sekcji Admin >> Ustawienia ogólne >> Ustawienia zabezpieczeń>> zakładka „Ogólne”.
Możesz teraz wyłączyć jednoczesne logowanie użytkowników z różnych adresów IP. Dostęp do włączenia/wyłączenia znajdziesz w sekcji Admin >> Ustawienia ogólne >> Ustawienia zabezpieczeń>> zakładka „Ogólne”.
W polityce haseł wprowadzono nową regułę ograniczającą użycie nazwy użytkownika/części nazwy użytkownika jako hasła.
Możliwość przekierowania użytkowników logujących się po raz pierwszy na stronę zmiany hasła.
Dostęp do ustawienia przekierowania jest dostępny w sekcji Ustawienia globalne >> Ustawienia ogólne >> Ustawienia zabezpieczeń >> zakładka „Zasady haseł”.
Administratorzy mogą teraz monitorować ataki URL w aplikacji, wybierając Administracja >> Ustawienia ogólne >> Ustawienia zabezpieczeń >> zakładka „Zaawansowane”. Powiadomienia są wysyłane, jeśli podejmowanych jest zbyt wiele prób uzyskania dostępu do adresu URL.
Załączniki będą teraz skanowane w poszukiwaniu wirusów przed przesłaniem do aplikacji. W przypadku wykrycia wirusa załącznik nie zostanie przesłany. Administratorzy mogą konfigurować ustawienia skanowania antywirusowego na karcie Katalog ESM >> Ustawienia zabezpieczeń >> zakładka „Zaawansowane”.
Monitoruj i oceniaj, jak skutecznie skonfigurowałeś różne wbudowane funkcje bezpieczeństwa aplikacji za pomocą miernika bezpieczeństwa. Aby uzyskać dostęp do miernika bezpieczeństwa, przejdź do opcji Ustawienia administratora/globalne > Ustawienia ogólne > Ustawienia zabezpieczeń. Miernik bezpieczeństwa zapewnia: Wynik bezpieczeństwa w procentach.
Klasyfikacja poziomu zabezpieczeń oparta na wyniku zabezpieczeń: niezabezpieczone, słabe zabezpieczenia, umiarkowane zabezpieczenia i wysokie zabezpieczenia.
Opcja przeglądania i zarządzania listą dostępnych zabezpieczeń.
Administratorzy mogą generować klucze integracji, uwierzytelnianie oparte na tokenach do wykonywania bezpiecznych wywołań REST API podczas konfigurowania integracji z aplikacjami zewnętrznymi.
Począwszy od wersji 14000, SupportCenter Plus nie obsługuje już protokołów TLSv1 i TLSv1.1. Wymagany minimalny obsługiwany protokół to TLSv1.2. Dodano również wsparcie dla protokołu TLSv1.3.
Administratorzy muszą zresetować domyślne hasło administratora i zresetować hasło gościa przed zastosowaniem licencji.
Zmiana domyślnego hasła kopii zapasowej jest teraz wymagana przed zastosowaniem licencji, wykonaniem ręcznej kopii zapasowej lub aktualizacją aplikacji.
https://www.manageengine.com/products/support-center/scp-new-release.html
Działanie nad wzmocnieniem zabezpieczeń produktu SupportCenter Plus w wersji 14000 jest kluczowe w codziennej pracy. Dlatego warto poznać nowo wprowadzone rozwiązania i zapewnić sobie bezpieczeństwo w działaniach.
Kompleksowy system do zarządzania usługami IT, który usprawnia procesy i zwiększa efektywność zespołu.
Zaawansowane narzędzia do monitorowania bezpieczeństwa i audytu, które chronią Twoją infrastrukturę.
Proaktywne monitorowanie całej infrastruktury IT z jednego miejsca dla maksymalnej wydajności.
Centralne zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami w środowisku Windows z pełną kontrolą.
Unified Endpoint Management – kompleksowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami w organizacji.
Unified Endpoint Management – kompleksowe zarządzanie wszystkimi urządzeniami w organizacji.
Profesjonalne wdrożenia IT – od planu do gotowego rozwiązania dopasowanego do Twoich celów. Przeprowadzamy kompleksowe implementacje systemów, dbając o każdy detal – od analizy potrzeb, przez konfigurację, po finalne uruchomienie i wsparcie.
Dostępne wdrożenia:
Ekspercka ocena środowiska IT – zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci podejmować lepsze decyzje. Analizujemy Twoje systemy, procesy i konfiguracje, by wskazać obszary do optymalizacji, wzmocnić bezpieczeństwo i dopasować technologię do celów biznesowych.
Dostępne audyty:
Podnieś kompetencje swojego zespołu – inwestuj w praktyczną wiedzę, która zwiększa efektywność. Prowadzimy warsztaty i kursy dopasowane do Twojego środowiska, dzięki którym pracownicy nauczą się w pełni wykorzystywać potencjał posiadanych narzędzi i technologii.
Dostępne szkolenia:
Profesjonalna pomoc, gdy jej potrzebujesz – zapewnij sobie spokój i ciągłość działania systemów. Nasz zespół ekspertów gwarantuje szybką reakcję i skuteczne rozwiązywanie problemów, minimalizując przestoje i wspierając Twój zespół w codziennych wyzwaniach.
Dostępne wsparcie: