Above the Customer’s Needs – monitoruj, reaguj, raportuj, zabezpieczaj z systemami ManageEngine

Weź udział w cyklu webinarów i zobacz, jak dokładniej monitorować, szybciej reagować, lepiej raportować i mocniej zabezpieczać środowisko IT Twojej firmy! Eksperci MWT Solutions zaprezentują, jak dzięki rozwiązaniom ManageEngine znacząco poprawić zadowolenie użytkownika końcowego oraz jakie inne biznesowe wskaźniki oceny usług możemy odzwierciedlić w IT. Poznaj CSI, CSAT, NPS, CES i dowiedz się, jak stworzyć IT above the customer’s needs!


ZAREJESTRUJ SIĘ!

Podczas 5 spotkań zaprezentujemy funkcjonalności ponad 10 rozwiązań z obszarów ITSM, UEM, monitoringu IT, bezpieczeństwa IT oraz Active Directory. Nasi specjaliści na konkretnych case studies pokażą, jak dzięki usprawnieniu wspomnianych procesów zaoszczędzić czas i środki oraz odciążyć techników. Nieważne czy posiadasz małą infrastrukturę IT, czy rozbudowany ekosystem – pokażemy Ci, w jaki sposób poprawić wskaźnik Customer Satisfaction Index!

Jedna rejestracja na wszystkie webinary! Sprawdź, czego dowiesz się podczas spotkań:

Webinar 1
Webinar 2
Webinar 3
Webinar 4
Webinar 5
Webinar 1

WPROWADZENIE 11.05 / 12:00-13:00

  • Czym jest Customer Satisfaction Index?
  • Jakie inne biznesowe wskaźniki możemy przenieść na grunt IT?
  • Jak wykorzystać systemy ManageEngine, aby poprawić CSI?
  • Wprowadzenie do kolejnych webinarów i omówienie procesu, na którym będziemy działać.

Osoba współprowadząca:

Mikołaj Świerkowski

Sales Director MWT Solutions

Webinar 2

MONITOROWANIE 13.05 / 12:00-13:00

  • Jak monitorować poszczególne elementy systemów IT?
  • Jak reagować automatycznie na awarie w środowisku?
  • Jak połączyć monitorowanie z reagowaniem?
  • Poznasz możliwości m.in. OpManager, ServiceDesk Plus, Desktop Central.

Osoba współprowadząca:

Marcin Mentel

Account Manager

Webinar 3

REAGOWANIE 18.05 / 12:00-13:00

  • Jak reagować nie tylko w systemach typu helpdesk?
  • Tworzenie, weryfikacja i obsługa zgłoszeń
  • Jak rozwiązywać i zapobiegać powtarzającym się incydentom?
  • Poznasz możliwości m.in. PAM360, ServiceDesk Plus, Data Security Plus.

Osoba współprowadząca:

Dorota Michałowicz

Key Account Manager

Webinar 4

RAPORTOWANIE 20.05 / 12:00-13:00

  • Jak pozyskiwać odpowiednie dane, aby rozwiązać problem?
  • Jak zagregować dane z różnych miejsc w jednym systemie?
  • Jak raportować wskaźniki CSI, CES, NPS?
  • W webinarze zobaczysz możliwości m.in. Analytics Plus, ServiceDesk Plus, Applications Manager.

Osoba współprowadząca:

Marcin Mentel

Account Manager

Webinar 5

ZABEZPIECZANIE 25.05 / 12:00-13:00

  • Jak wdrożyć zmiany po wykryciu problemu?
  • Jak modyfikować urządzenia sieciowe?
  • Jak zabezpieczyć środowisko na przyszłość?
  • Podsumowanie całej serii webinarów.
  • Poznasz możliwości m.in. ADManager Plus, Network Configuration Manager, Desktop Central.

Osoba współprowadząca:

Dorota Michałowicz

Key Account Manager


ZAREJESTRUJ SIĘ!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • Produkty
  • Usługi
  • Partnerzy
  • O nas
  • Baza wiedzy
  • Kariera
  • Wydarzenia