Wdrożenie aplikacji Resource Protocol w Oney Polska – case study
Resource Protocol to autorskie rozwiązanie MWT Solutions, które służy do generowania protokołów zdawczo-odbiorczych. Przedstawiamy case study z wdrożenia tego narzędzia w firmie Oney Polska. Dlaczego zdecydowano się na ten system i jakie procesy wdrożono? Zachęcamy do lektury!
Bohater: Oney Polska
Oney Polska jest częścią grupy Oney Bank, która posiada ponad 30 lat doświadczenia. Firma tworzy karty kredytowe, kredyty ratalne i gotówkowe oraz produkty ubezpieczeniowe.
Dlaczego Resource Protocol?
Produkt jest dodatkowym komponentem w ramach systemu ServiceDesk Plus. Oney Polska przyznało, że o zakupie produktu zadecydowała możliwość wykorzystania gotowej bazy assetów dostępnej właśnie w SDP. Przed wdrożeniem tego rozwiązania firma używała papierowych protokołów zdawczo-odbiorczych – drukowanych, ręcznie podpisywanych i archiwizowanych w segregatorach.
Dzięki wdrożeniu Resource Protocol firma zaczęła korzystać z elektronicznej wersji protokołów. System sprawdził się idealnie podczas pracy zdalnej, gdy pracownicy nie byli dostępni stacjonarnie w biurze.
Liczby w organizacji
Wdrożenie rozwiązania w Oney Polska
Narzędzie zostało dostosowane pod konkretne wymagania organizacji. Wdrożenie obejmowało również konsultacje odnośnie do najbardziej optymalnego podejścia do odwzorowania procesów. Po zaimplementowaniu, rozwiązanie było dostępne dla wszystkich użytkowników, którzy zaczęli z niego korzystać bez jakichkolwiek problemów.
Użytkownik, po zalogowaniu się do ServiceDesk Plus, może wybrać odpowiedni szablon – dotyczący np. przekazania lub zdania sprzętu. Po wypełnieniu formularza tworzone jest zgłoszenie z dołączonym protokołem w formacie PDF. Odpowiednie osoby otrzymują również powiadomienie mailowe o oczekującej akceptacji. W przyszłości planowane jest wdrożenie procesów dotyczących floty samochodowej.
„Dzięki Resource Protocol mamy możliwość generowania oraz przekazywania protokołów zdawczo-odbiorczych w 100% online z możliwością wydruku dokumentów na wyraźne życzenie pracowników. Wdrożenie rozwiązania podniosło komfort zarządzania zasobami zwłaszcza w przypadku pracy zdalnej. Użytkownicy przyjęli rozwiązanie z zadowoleniem, doceniając prostotę oraz wprowadzone automatyzacje na poszczególnych etapach procesu”.
Tomasz Frelik, Kierownik Zarządzania Infrastrukturą IT, Oney
Korzyści Resource Protocol według Oney:
- oszczędność materiałów do druku,
- integracja z ServiceDesk Plus,
- możliwość przeprowadzenia procesu w 100% online,
- zapewnienie utrzymania poziomu świadczonych usług,
- możliwość raportowania danych na potrzeby audytu.
|
|
Thank you for Signing Up |
Chcesz przeczytać całe case study? Zapisz się do newslettera i pobierz dokument.
Jesteś zainteresowany wdrożeniem
systemu w swojej organizacji?
Skontaktuj się z nami!







